Opi manikyr på Kicks



För några dagar sedan köpte jag dessa godingar på Kicks. En Thinner från OPI, har provat den och den är bra men eftersom jag aldrig haft en thinner innan så har jag inget att jämföra med. Köpte även en OPI RapiDry spray som gör så att nagellacket torkar snabbt. Men det jag försöker komma till är att när jag handlade OPI produkter för minst 300kr på Kicks i Gävle fick jag en gratis manikyr. Så jag va till Kicks igår och fick manikyr och jag är så nöjd. Det var en riktigt skön stund och jag tror aldrig mina nagelband har vart såhär frächa. Det enda negativa var att de inte hade så många färger på nagellacken att välja mellan men jag valde är Swedish Nude som blev riktigt snygg på mina naglar. Se bilder nedan. 

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0