Garnier Pure Anti-imperfections peeling program

image5



Jag har nu använt Garnier Pure Anti-imperfections peeling program i några månader. Det är ett tvåstegs peelingprogram som kan användas upp till tre gånger i veckan.
 
Steg 1, Repolishing cream wash: Är en peelingkräm med pimpsten som korn. Den känns väldigt skön att använda och huden känns verkligen ren efter användning.

Steg 2, peeling solution: Är som en gel som appliceras med en bomullstuss. Den innehåller lacnozink och salicylsyra som tar bort orenheter och förhindrar att de kommer tillbaka.

Redan efter första användningen såg jag stor skillnad på min hy. Den var jämnare och nästan fri från finnar och orenheter. På förpackningen står det att den reducerar märken efter tidigare finnar viket den verkligen gör. Jag använder den en gång i veckan. Det här är verkligen en budgetfavorit som jag varmt rekommenderar!

Pris: 120kr
Betyg:4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0