Make Up Store Eye Foam Remover

image15



Jag har länge letat en riktigt bra remover som lätt tar bort allt smink runt ögonen, men jag tycker alla removers lämnar kvar lite smink  runt ögonen hur jag än gör, men det gör inte denna.  Make Up Store Eye Foam Remover är den bästa ögonremovern jag provat.  Eye Foam Remover är som man hör på namnet ett skum, så behöver man inga bomullsrondeller utan man använder fingrarna och med några lätta drag över ögonen försvinner all ögonmakeup enkelt.  Eye Foam Remover är väldigt dryg och prisvärd och jag rekommenderar verkligen den här produkten. Den är väldigt mild och doftar nästan ingenting. Ett litet minus är att det är lätt att få mascara i ögonen innan man fått in snitsen och det kan svida rejält...

Pris: 155kr
Betyg: 4.5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0