Förlåt!


Jag har haft väldigt mycket att göra dom senaste månaderna och tyvärr har min blogg blivit lidande för det. Nu ska jag ta ta i den med nya tag och jag har lite idéer för framtiden. 
Vecka 25 kommer det bli en tema-vecka här på bloggen. Ska inte berätta så mycket mer om det nu men det kommer bli spännande, jag lovar.
Nästa vecka tänkte jag ha en temavecka som mest handlar om produkter från ett av mina  favorit märke, Clinique. Ni får välja vilka av  mina Cliniqueprodukter jag ska skriva om. Här kommer en liten lista på dem;

Rengöring: liquid facial soap
Ansiktsvatten: clarifying lotion 2
Skrubb: exfoliating scrub
7-day scrub
Mask: deep Cleansing emergency mask

skin calming moisture mask
Makeup remover: rinse-off foaming cleanser
Ögonmakeup remover: naturally gentle eye makeup remover
Dagkräm: moisture surge extra thirsty skin relief
Continuous rescue antioxidant moisturizer
Dramatically different moizturizing lotion
Serum: turnaround concentrate
Foundation traditionell: pore minimizer foundation
Färgad dagkräm: moisture sheer tint SPF 15
Concealer: quick corrector

Mascara: high impact mascara
kajal penna: cream shaper for eyes,
Eyeliner: brush-on creamliner
Ögonskugga fast: Color surge eye shadow
Läppbalsam: superbalm tinted lip treatment
Läppglans: glosswear for lips
Doft: simple
Deodorant: antiperspirant-deodorant roll on


Skriv en kommentar om det är något du vill veta mer om!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Concealern tack! :-)

2008-06-06 @ 21:03:13
Postat av: Anonym

FÄRGAD DAGKRÄM! :D

2008-06-07 @ 14:34:50
Postat av: Badbomben

Färgad dagkräm, läppglans och foundation, please?:)

2008-06-07 @ 20:28:40
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: apa

lägg ner blogg jäveln och skaffa ett liv.

2008-06-09 @ 01:01:00
Postat av: Johanna

Jag vill gärna höra en recension på foundationen! :)

2008-06-09 @ 18:50:02
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0