FOTD: Jane Iredales makeup



Ja var bara tvungen att lägga upp en bild på mig som är tagen efter Jane Iredales-sminkningen. Jag tycker jag ser ut precis som när jag vaknat på morgonen, innan jag tvättat ansiktet. Men frågan är den, tycker ni detta ser inspererande ut? Och kolla in min haka, trots att hon borstade på både foundation och colcealer så syns mina små finnar.... Inte ens ögonskuggan syns trots att jag sa att jag ville ha mörka färger... Ska det vara så? Jag lovar, Lancômes tonade dagcreme täcker mer än mineralfoundationen från Jane Iredales. Fast nu vet jag ju inte hur den blir när man applicerar den på riktigt utan jag fick ju bara en demonstration. ;) Någon som har bättre erfarenheter av Jane Iredales mineralmakeup?

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Man kan ju bygga upp olika grad av täckning med mineralfoundation. Tyvärr har jag inte provat JI's produkter.

2008-06-15 @ 16:13:43
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Emelie

Sminkjante: Ja det kanske var det hon menade men jag kan ju ingenting om mineralmakeup, jag är nybörjare ;)

2008-06-16 @ 11:50:14
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0