Tjejmässan i Bollnäs.


Igår var jag på tjejmässan i Bollnäs. Jag tycker det var ett ganska trevligt upplägg. Buffe, shopping och underhållning. Vad köpte jag igårkväll? En hårborste. Varför? Den verkade hur bra som hellst. Frisören visade mig hur jag skulle använda borsten på bästa sätt och jag som bestämmt mig för att föna mitt hår oftare för det blir så fint då. Hon skickade även med mig lite prover på produkter från sebasian.
Sedan köpte jag ett rör C-vitaminbrus i hälsokostbutiken Lifes monter. Då fick jag en kasse med prover på olika hälsokostpreparat och lite annat smått och gott. I påsen fanns bland annat en gel för trötta ben och bristningar (!), proteinshampo från rosenserien, en ögonmask och en liten mörk chokladkaka. Där hade dom även en representant från rosenserien som gjorde en hudannalys av min hy. Hon konstaterade att jag har ganska stora porer. Jag är ju lite skeptisk till naturliga hudvårdsprodukter så jag köpte inget. Hon skickade iallafall med mig prover på rengöring och fuktcreme men det gav jag till min syster. Hon fick även C-vitaminbrusen jag köpte.
I en annan monter fanns en kvinna som gav Restylane-behandlingar till de som ville ha de. Jag har ju inga sånna behov men jag fick iallafall en riktigt härligt stor ögonmask och en tub Restylane post treatment cream som är en lugnande och läkande kräm som ska användas efter behandlingen men hon sa att jag kunde prova ha den på acne.
Sedan hamnade jag hos Angelika från Dermalogica. Där fick jag prova tvätta ansiktet med deras produkter. Fick även prova en enzympeeling som var underbar. Fick prover på special cleansing gel, skin smoothing cream och multivitamin power firm.
Sedan skulle jag bli sminkad med Jane Iredales produkter av Lotta som har Lottas Hud-  Nagelvård & presenter i Bollnäs. Jag hade aldrig tidigare provat mineralmakeup. Hon la på mineralfoundationen Jag tyckte jag såg osminkad ut. Riktigt snyggt. Sedan var det dags att lägga på ögonskugga. Hon tog en vanlig brun skugga och borstade på den lite hastigt. Sedan duttade hon på lite lipgoss sen var jag klar och det blev riktigt snyggt. Sen åkte jag hem. Väldigt nöjd med kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0