Even Better & Continuous Coverage


image42




Imorse när jag kom till butiken fick jag den stora äran att plocka upp varorna som kom från Clinique. Och tro det eller ej men ansiktskrämen jag drömt om i år har nu kommit upp på hyllan! Clinique Even Better Skin Tone Corrector som är en kräm som ska ge en jämnare hudton. Den tar bort mörka fläckar på huden från bl. solen, stresstecken, åldersfläckar och ärr. Jag har lite acneärr på kinderna som jag verkligen vill få bort och det känns som att den här produkten är ett måste i mitt badrumsskåp. Självklart bad jag en kollega hälla upp lite kräm i en provburk så nu ska jag testa detta ett par dagar och se om jag ser någon förändring vilket jag inte tror kommer ske eftersom den ska ge resultat efter 4-6 veckor. Sedan har jag funderat på vad jag ska dölja mina acneärr på kinderna med i väntan på resultatet så jag tänkte prova Continuous Coverage. Jag upplever den som mer täckande än en vanlig concealer. Men det ska bli spännande att prova.





 


(Bilderna är lånade från Clinique.com)

Kommentarer
Postat av: maria

Hej hej!

Jag blev glad då jag läste om den nya produkten från clinique som ska jämna ut hudtonen. Du skriver att du ska testa den, snälla, uppdatera hur det går. Jag har lagt tusentals kronor på produkter som inte fungerat mot mina solfläckar! Kanske fungerar denna..... Tack!

2008-05-19 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0