Lånad Lista.

Lipgloss Bitch har listat lite roliga fakta om sig, jag hakar på!

Färg: Svart
Klädsel: Klänning och leggings
Frisyr: Hade nog haft en sådan om jag var till frissan oftare,,,
Accessoar: smink
Mat: Asiatiskt
Dryck: Vin
Snacks: Vindruvor!
Känsla: Undra om jag ser tjock ut i denhär?
Humör: Alltid irriterande glad!
Att göra: Städa mitt badrumskåp ;)
Musik: Just nu: Melodifestivalen!
TV: Andra Avenyn. Varför tittar jag på det?
Telefonsamtal: Jag älskar att prata i telefon!
Inspiration: får jag från PRET-ty
Drömmer om: Att hitta den perfekta foundationen, en stilig man och det ferfekta (skönhetsrelaterade)jobbet för mig!
Längtar till: Lördag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0