Tankar inför 19årsdagen!

image45
På bilder ser vi Lancômes virtuôse, Estée Lauder illusionist, Clinique moisture surge face spray, dr.Brant lineless cream, (burk 1) Clinique Even Better Skin Tone Corrector och (burk 2) Clinique Continuous Coverage.

I morgon blir jag 19år gammal. Och den bästa presenten fick jag redan igår. När jag öppnade mailboxen såg jag att jag blivit medlem i bloggnätverket på pret-ty. Det är ju jätteroligt. Men vad jag tänkte skriva om nu är vad jag önskar ska ligga i paketen jag öppnar imorgon. Jag har nu i nästan tre veckor vart på skönhetsavdelningen på Åhléns och det innebär att samtidigt som jag demonstrerar och säljer produkter för kunder blir jag själv väldigt sugen på nya till mig själv. Just nu har jag en hel drös med gwp-versioner och prover av produkter jag vill ha men inte haft råd att köpa och då kan det ju vara ett väldigt bra tillfälle att byta ut de mot orginalförpackningarna. Visst, lineless cream är kanske att ta i lite men jag känner att det börjar bli dags att börja med någon form av förebyggande antirynk redan nu. Jag är även lite sugen på Protect & perfect beauty serum från Boots No 7. En annan, lite mer orealistisk önskning är UDPP som jag verkligen vill ha. En verktygsväska från jula står också högt upp på önskelistan. Nu ska jag baka tårta!

Kommentarer
Postat av: emmy

grattis i förskott!
Du måste ju ha ett helt underbart jobb, jag är inte lite avundsjuk på dig. =)
hoppas du får en trevlig födelsedag!

2008-03-16 @ 18:27:53
URL: http://emmysbeauty.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tack tack :)
Visst är det underbart, hoppas jag blir kvar där bland allt smink å krämer... Jag trivs som fiken i vattnet. :) Ha en underbar dag!

2008-03-16 @ 18:41:12
URL: http://emlanemelie.blogg.se
Postat av: Sminkan

Grattis!

2008-03-17 @ 19:20:39
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0