Kampen om snygga naglar är evig..



Nu har jag bestämt mig, jag ska få ordning på mina skivade och torra naglar, mina fnasiga nagelband och mina torra och fukttörstande händer. Till min hjälp har jag köpt ett par produkter jag tror kommer göra mina händer riktigt fina.

Mavala scientifique Den klassiska, genomträngande nagelhärdaren från Mavala. Pensla på den blå vätskan på nageltippen en gång i veckan och nageln blir starkare, men akta nagelbanden! De kan bli hårda av vätskan.

Vaseline intensive care Healthy hand & nail är en riktigt skön och återfutkande lotion för händer och naglar som innehåller kreatin och mjölkproteiner som stärker naglarna och förebygger att de spricker och går av.

Dr hauschka neem nail oil är en riktigt skön nageolja som återfuktar och stärker nageln.

Opi diamantfil är en riktigt bra diamantslipad nagelfil som fungerar ungefär på samma sätt som en glasfil. Skillnaden är att denna inte går sönder iafall den ramlar i golv.

Jag tänker testa dessa produkter nu under ett par veckor, sedan återommer jag med resultatet.

Kommentarer
Postat av: mrsmodesty



Oj, hårda artelleriet! Spännande att de om de förbättras!

2009-02-03 @ 13:24:18
URL: http://mrsmodesty.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

hankrämen från vaseline är bäst!

2009-02-04 @ 16:10:05
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hoppas det hjälper! Det är ju en rejäl arsenal =)

Handkrämer från Crabtree & Evelyn är annars ett säkert kort.

2009-02-06 @ 17:33:57
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0