Rosenseriens rengöring



Jag har testat rosenseriens rengöring nu i ungefär 3 veckor nu. I början var jag väldigt skeptisk till den eftersom min hy är ganska acnebenägen och rengöringslotioner brukar inte minska antalet blemmor i mitt ansikte men jag är faktiskt väldigt nöjd med den här rengöringen.
Jag masserar in två "pump" rengöring i ansiktet morgon och kväll. Sedan torkar jag bort rengöringen med en klenex. Har jag makeup brukar jag använda rengöringen två gånger efter varandra, en gång för att lösa upp makeupen och en gång för att rengöra huden på djupet. För att stänga porerna efter rengöringen sprayar jag lite rosenvatten över ansiktet.
Jag vet inte om det går att sätta ord på hur underbar denna rengöring  är eftersom den rengör effektivt utan att irritera huden. När jag började använda rengöringen väntade jag mig ett acneutbrott men det uteblev. Istället upplever jag att mängden finnar har minskat dramatiskt. Jag kommer garanterat köpa den här rengöringen nästa gång det är dags att köpa ny. Men det absolut bästa med alla produkter från Rosenserien är att de doftar underbart!

Pris: 225kr
Betyg: 5/5

Kommentarer
Postat av: Tina

svar: Nej mineralpudret såg jag faktiskt inte men jag var smått "bländad" av allt det fina så jag kan ha missat det.

Du är nog en av dom få som förstår att jag faktiskt fick hjärtklappning när jag stod där och provade allt fint hahaha. ;0)

2009-02-06 @ 22:27:14
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Oj, inte utan att man blir sugen på att prova!

2009-02-07 @ 10:21:41
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Emma P

Jag är lite sugen på rosenserien faktiskt, så efter denna recension så kan jag nog absolut tänka mig att prova denna! Antar att det doftar rosor om produkterna?:)

2009-02-26 @ 22:50:32
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0