Idag flyttar jag!

Jag har äntligen blivit frisk från min envisa förkylning. Tack för alla era kommenatarer!

Men idag flyttar jag till min nya lägenhet. Det ska bli riktigt skönt att få ordning på alla mina skönhetsprylar. Och det bästa med den nya lägenheten är nog att i badrummet finns det ett badrumsskåp, mitt första, egna badrumsskåp :) Men såfort jag packat upp alla flyttkartonger med gunk och fått lite ordning på mina ägodelar ska jag berätta lite mer om mitt nyinköpta smink som jag fått önskemål på. Nä, nu måste jag återgå till mina flyttbestyr. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Modestie



vad spännande med flytt!



När jag flyttade till min första lägenhet fick jag sätta upp två extra badrumssskåp, ett var på tok för futtigt, ha,ha! :-D

2009-01-12 @ 17:36:55
URL: http://mrsmodesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0