Rosenserien



Jag tänkte att jag ska testa Rosenseriens rengöring nu i ett par veckor för att sedan skriva en recension om dessa produkter. I skrivandets stund har jag använt produkterna i tre dagar och hitills kan jag säga att jag är väldigt nöjd. Alla produkter från serien doftar väldigt gott av den eteriska oljan från ros. Rengöringen känns skön och rengörande utan att torka ut min torra vinterhud. Rosenvattnet doftar väldigt gott och känns skönt att spraya över rengjord hud. Ansiktskrämen känns väldigt återfuktande men försvinner ändå ganska snabbt in i huden. Jag använder även Rosenseriens morotsolja under fuktcremen. Än så länge är jag väldigt positivt överraskad av Rosenseriens rengöringsprodukter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0