Tjugoårsdagen & The olive branch



Idag fyller lilla jag faktiskt 20år. Men det var inte det jag tänkte skriva om nu utan jag tänkte berätta för er vad jag tycker om Lush Solid Perfume The olive branch som jag har på mig nu. Doften har jag inte så mycket att säga om, den luktar väldigt gott men jag kommer inte på hur jag ska beskriva doften, men den är mycket behaglig.

Hur är förpackningen? Jo, den lilla burken är ganska svår att få upp, men det ser jag som en fördel eftersom risken att locket åker av av sig själv i tex handväskan och innehållet förstörs är näst intill obefintlig. Fördelarna med parfym i fast form är ju många jämfört med parfym på otymplig och ömtålig glasflaska, därför får Lush Solid Perfume en självklar plats i min handväska, och i min träningsväska.

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis! Systembolaget nästa? ;0)

2009-03-18 @ 09:58:30
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag har duschcremen The olive branch och jag älskar den. Den doftar..... annorlunda! Men otroligt gott, doften dröjer sig kvar på huden efter duschen och jag går och luktar på mina armar en bra stund efteråt och bara njuter.

2009-03-19 @ 13:03:46
Postat av: Emelie

Ninni: Ja, den luktar väldigt gott men jag vet inte vad den luktar:)

2009-03-19 @ 23:19:24
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Jag måste in och sniffa på dom nån dag

2009-03-21 @ 18:59:58
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0