Clinique comfort on call

NEW Comfort On Call - Allergy Tested Relief Cream Image



Efter en lång och kall vinter är min hy knastertorr. Jag har torra partier lite här och var i ansiktet och mina läppar är som sandpapper. För att återfukta min hy utan att irritera den stryker jag på rikligt med Comfort On Call över hela ansiktet morgon och kväll. Krämen är väldigt rik och regält återfuktande så det tar en stund innan den sjunkit in ordentligt i huden men jag är hellre lite flottig i ansiktet en halvtimme på morgonen än torr och flagig hela dagen. Jag använder sällan makeup till vardags just nu och de gånger jag provat lägga foundation ovanpå COC har resultatet inte blivit det bästa så det är inget jag rekommenderar. Är du lika torr som jag ska du absolut prova den.


Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Synd att den inte funkar så bra under sminket men å andra sidan är det, som du säger, bättre att ha välmående hy än att sminka över torra kinder. :)

2010-03-16 @ 11:22:53
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Anna Karin

Skall absolut prova den!Min hy har blivit väldigt torr av denna vinter!

2010-03-23 @ 10:33:58
Postat av: Emelie

Tina: Absolut, och sedan jag börja använda krämen har min hy blivit så klar och fin att jag känner mig fin även utan foundation. Tänk att det var regäl återfuktning och återfettning som behövdes för att jag skulle bli kvitt min yttorra hy och mina hemska finnar!

2010-03-24 @ 01:32:00
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Anna Karin: Den är verkligen värd att prövas.

2010-03-24 @ 01:34:53
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0