Vichy

Idag var jag på Apoteket och fick lite prover på Vichys hudvård. De produkter jag ska testa är:

  • Purete Thermale Intensive Cleansing Milk Dyr and Sensetive Skin
  • Purete Thermale Hydra-soothing Toner dry and Sensetive Skin
  • Purete Thermale Intensive Cleansing Milk Normal to Combination and Sensetive Skin
  • Purete Thermale Hydra-perfecting Toner Normal to Combination and Sensetive Skin
  • Aqualia Thermal Rich
  • Aqualia Thermal Ligth
  • Normaderm Anti-imperfection Hydrating Care
  • Normaderm Nuit
  • Produktguide

    image87

Jag är mest intresserad av Normaderm-serien. Funderar skarpt på att köpa en Foundationen som ingår i den serien men det har inte blivit något köp ännu. Har du provat någon av dessa produkter?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Japp! Har skrivit en recension om Normaderm foundationet på Pret-ty.se
Hur går d med den där nya produkten från Clinique? Funderar skarpt på att köpa den...

2008-04-17 @ 20:09:40
Postat av: Emelie

Sanna: Läste precis din Recension på PRET-ty.se. Nu är jag ju ännu mer sugen... :) Vilken Cliniqueprodukt menar du? 50% av mitt badrumsskåp består av Clinique... :)

2008-04-17 @ 21:01:14
URL: http://emlanemelie.blogg.se
Postat av: katta

japp, jag har testat foundationen. Tycker att den är alldeles för rinnig. Lumene är mitt favoritfoundationmärke, ingenstans finns det så ljusa ochperfekta färger heller! Tycker att den ljusaste Vichyn drar för mkt åt orange.

2008-04-19 @ 16:04:58
Postat av: Sanna

Den nya som du fick äran att plocka upp i hyllan:)
Jag har den ljusaste och den är inte alls orange, tycker jag iaf. Men vi är ju så olika...

2008-04-19 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0