Rengöringsbyte!

image35


Just nu består min dagliga hudvård av L´oréal Hydra confort moisturising cleansing milk, ansiktsvatten och Happyderm skin exhilarating moisturiser. Jag är positivt överaskad till dessa budgetprodukter då jag tycker de håller högre kvalité än vad jag vågade hoppas på. Däremot tycker jag att stora skillnaden jämfört med dyrare grejer är att jag upplever L´oréalprodukterna jag använt som väldigt odryga. De har inte heller gjort några underverk med min hy så jag tänkte byta vidare i jakten på de perfekta hudvårdsprodukterna för min hy. Men det var väldigt roligt att prova på ett budgetmärke då det var väldigt länge sedan jag använde budgetprodukter. Jag är väldigt sugen på att testa Lancôme mousse clarté self-foaming clarifying cleanser, tonique douceur  och aqua fusion cream-gel. Nu är frågan bara om jag ska använda slut på L´oréal först eller om jag ska börja med Lancôme redan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0