Fotvårdsprodukter på IKEA


Ingen har väl missat att IKEA numera säljer hygienartiklar, typ shampo, balsam och tvål. Senast jag var där såg jag att de även har fotprylar så som fotsalt och fotkräm. Det tycker jag är jättebra eftersom det är så tråkigt och oglammigt att lägga pengar på just fötterna (så länge det inte handlar om skor). Så nästa gång jag besöker ikea kommer dessa produkter förlja med mig hem. Nu hoppas jag bara på att dom är bra också, det vore ju perfekt om fotkrämen duger som ett mycket billigare alternativ till natuderms fotkräm.

Fotsalt Med en uppmjukande effekt på förhårdnader. Burken innehåller 500g. 39kr
Fotkräm Innehåller avsvalkande ingrediens och mjukgörnade olivolja. Tuben innehåller 250ml. 39kr
Fotfil Med en finare och en grövre sida. 39kr

Alla dessa är medlemsprodukter så drar man IKEAkortet i kassan kostar de bara 19kr styck. Det är nästan inget als...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0