Natuderm Handkräm


Detta är en trevlig handkräm som i detta nu bor i min handväska. Anledningen till detta är att den är perfekt att använda "on the go" eftersom den sjunker in i huden lite snabbare än många andra handkrämer. Trots att den går in i huden snabbt  är den ganska rik på fukt och håller händerna mjuka länge. Handkrämen doftar lite svagt av något godis, men det är ingen doft jag stör mig på. Trots detta imponerar Natuderms handkräm inte särskillt mycket på mig men den är ju trots allt en bra och billig handkräm. Perfekt för dem som föredrar naturliga produkter.
Finns att köpa på Coop för 49kr. Betyget blir 3/5

Här kan du läsa min recension på fotbalsamet!

Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Hej! Ja den är jättebra! Mavalas nail hardener är dessutom ett måste för mig då den stärker verkligen naglarna och förhindrar at de flisar sig! Love IT!

2009-08-23 @ 20:48:01
URL: http://beautybytanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0