Clinique-GWP på Åhlens!

Erbjudande från Clinique


Denna gåva får du när du köper två valfria Clinique-produkter på Åhlens. Gåvan innehåller:
Fresh Bloom Allover Colour 1,8 g
Colour Surge Eye Shadow 0,2 g
High Impact Mascara 4 g
Long Last Lipstick 4 g
Take The Day Off Makeup Remover 30 ml
Dramatically Different Moisturizing Lotion 30 ml
Turnaround Concentrate 15 ml
Brush Set
(Värde 880:-)

Jag tycker denna gåva känns väldigt lyxig. Jag gillar cliniques läppstift och stiftet som följer med i den här gåvan är Long last lipstick rock violet kommer passa perfekt i vår.

Kommentarer
Postat av: Tina svarar

svar: Ja rouget blev jag faktiskt själv lite osäker på men maskaran är jag i princip säker på att den kommer.

Skickade faktiskt ett mail till Clinique igår ang. kollektionen när jag blev lite osäker så vi får väl se vad dom säger. :0)

2009-01-17 @ 14:01:17
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, det var inte lite grejer man fick där. Det är ju så man blir sugen att springa och handla Clinique på en gång :)

2009-01-18 @ 12:37:45
URL: http://make-upyourmind.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0