Shoppinglista



Nu är det lön för första gången detta år för mig. Det innebär självklart beautyshopping men för en gångs skull tänkte jag vara lite planerad och hålla mig till inköpslista. Något jag är på jakt efter just nu är en foundation som passar bra nu när vi går mot vintern. Jag har testat ganska många från clinique den senaste veckan men den jag kommer att köpa blir MAC Face and Body. Den är helt underbar, testa den om du får möjlighet. Jag tänkte även investera i Cliniques Almost powder som är en pressad mineralfoundation. Den funkar både ensam och uppepå flytande foundation. Jag funderar även på att köpa en mascara. Vi får se om det blir Cliniques nya curlingmascara. Hårspray är alltid bra att ha, Goldwells är en av mina favoriter.

Kommentarer
Postat av: Tina

Lycka till med att hålla dig till inöpslistan, det brukar ju som sagt vara lättare sagt än gjort. ;)



2009-09-27 @ 19:22:32
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0