H&M Nagellack Dollar green



I söndags var jag på stan och fikade med de underbara PRET-ty-tjejerna Aviva, Sanna, Efwa och hennes dotter. Efter fikat tog jag och Aviva en sväng till H&M för att titta efter det omtalade mintgröna lacket. Jag knep det sista exemplaret och blev jätteglad. Visst är lacket fint? Jag tror jag aldrig fått så mycket beröm för ett nagellack tidigare. Jag tycker bilden på mina naglar iklädd dollar green visar färgen bättre än H&Ms promobild. Bilden är tagen i dagsljus. Tjejen i kassan på ICA bad att få titta närmare på mina naglar sist jag var och handlade och sånt är alltid roligt. 29.50kr kostar lacket och finns på hm om du har tur.

Kommentarer
Postat av: Kabuki-Emma

Superfint!

2010-03-23 @ 22:01:42
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Emma: Tack!

2010-03-24 @ 01:29:29
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: Bella

Snygg färg,den ska jag också köpa!

2010-03-30 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0