Problembryn?



Om jag ska beskriva mina ögonbryn skulle jag säga att de är envisa, spretiga och svårformade. Jag tycker det svåraste som finns är att få en fin form på brynen. Men det har jag löst så att jag låter någon som kan det bättre på min favorithudvårdssalong fixa dem. Vill man göra det själv har Rocketqueen en väldigt bra brynguide man kan ta hjälp av. Men nästa problem, när brynen har den där perfekta formen vill de alltid spreta åt alla olika håll. Jag får ingen ordning på dem... Hon som fixade mina bryn sist sa att jag skulle ta och tvätta en gammal mascaraborste och doppa den i hårgelé och sedan forma brynen med det. Vad tror ni om det? Kan man verkligen ha hårgelé i ansiktet? Det finns ju produkter som är gjorda för detta ändamål, är dom bra? Jag känner mig lite sugen på att prova Make Up Stores BROW SET FIX för den verkar ju vara väldigt bra. 135kr är ju som hittat också om den löser mitt just nu största skönhetsrelaterade problem!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej! Jag använder mig av HM's bryngel eller vad man ska kalla det, kostar inte alls mkt och har fungerat bra :) har dock inte provat något annat men tänte jag skulle erbjuda ett budgettips :)

2008-03-26 @ 22:45:27
Postat av: Emelie

Ja... HMs alternativ låter ju väldigt mycket vettigare än mascaraborste och hårgele... :)

2008-03-26 @ 22:55:17
URL: http://emlanemelie.blogg.se
Postat av: EyeOnBeauty

Jag kör oxå på HMs, funkar jättebra:)

2008-03-27 @ 07:27:31
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0