Goldwell Scalpshampoo


Eftersom jag inte blev riktigt riktigt nöjd med SACHAJUAN Scalp Shampoo så har turen nu kommit till Goldwells dualsenses Scalp Regulation Deep Cleansing Shampoo som jag hoppas ska vara det perfekta scalpshampoot. Såhär skriver Goldwell om shampoot på sin hemsida:

  • Rengör håret på djupet samtidigt som hårbotten skyddas tack vare ett hydrolimeextrakt och andra aktiva ingredienser
  • Ger synbart friskare glans och en hårbotten som omedelbart känns bättre
  • Användning:
    Fördela jämnt i vått hår och massera till skum. Skölj ur.


    Eftesom jag tycker Goldwells produkter brukar hålla hög kvalite och jag har gillat dem hittills så hoppas jag verkligen att detta ska bli en favorit hemma hos mig. Jag använde shampoot imorse när jag tvättade håret och det känndes mycket lovande. Min hårbotten sved inte als, och det absolut bästa var den underbara doft som spred sig i mitt badrum...

    Jag återkommer med recension.


    Kommentarer
    Postat av: Tina

    Hoppas det är bra, då hamnar det på min inköpslista framöver. :)

    2009-08-21 @ 09:52:08
    URL: http://beleza.blogg.se/
    Postat av: Emelie

    Tina: Den verkar ju mycket lovande som sagt:)

    2009-08-21 @ 10:21:24
    URL: http://emlanemelie.blogg.se/
    Postat av: Anna-Karin

    Jag skall prova Goldwells skalpshampoo,Du tipsar på så bra produkter!

    2009-08-21 @ 17:38:40
    Postat av: Anonym

    säger som tina, den hamnar på min inköpslista

    2009-09-10 @ 22:50:39

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0