Natuderm Fotbalsam



Idag tänkte jag avslöja för er att Natuderms Fotbalsam har blivit en riktig favorit hemma hos mig. Jag fick hem tuben i maj någon gång, och sedan dess har jag vart fast. Ingen annan fotkräm duger åt mina kräsna fötter längre...

Fotbalsamet känns som en lite fylligare lotion. Den sjunker in i huden snabbt och återfuktar vädligt bra utan att vara kladdig och den känns skönt svalkande på foten. Balsamet luktar härligt av pepparmint och är väldigt drygt, jag har mer än halva tuben kvar efter två månaders regelbunden användning.

Jag kommer absolut köpa ett nytt exemplar av produkten såfort den tar slut. En ny efter det också för det här är en sådan produkt jag aldrig vill vara utan. 69kr kostar 150ml fotbalsam på coop, det är där smärtgränsen för fotkräm ligger...

 Det enda negativa jag kan komma på är den tråkiga tuben, men med tanke på innehållet överlever jag. 5/5 blir betyget.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag gillar den där också, behöver köpa en nu men den finns inte i min COOP-butik. :(

2009-08-16 @ 09:58:07
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tina: Jag har sett den både på coop forum och i en coop extra butik.Vad är det för butik du letat i?

2009-08-16 @ 12:13:51
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0