En eftermiddag i Stockholm



Idag åker jag, mamma och systrarna till Stockholm. Vi ska gå på teater men förhoppningvis hinner jag ta en liten sväng på stan innan föreställningen börjar.

Det blir ett besök till Hermés på NK, jag har länge vart nyfiken på att dofta på deras nya doft, vanille galante. Efter det tänkte jag hinna känna lite på La prairie SKIN CAVIAR CONCEALER - FOUNDATION men även CELLULAR TREATMENT LOOSE POWDER. De är lite dyra men jag tycker basprodukter är det viktigaste i en makeup och är de tillräckligt bra så kan de vara värda sitt pris, men vi får se.... Förhoppningvis slinker jag även förbi MAC för att kolla lite på ögonskuggor. Men det viktigaste är att besöka ett Face stockholm. Där ska jag nämligen köpa paletter till mina depottade Makeupstoreskuggor.

Kommentarer
Postat av: Tina

Om du ändå ska till NK är Face i PK-huset nästan smartast, det ligger ju liksom vägg i vägg. :)

2009-08-22 @ 10:03:45
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0