Loreal Telescopic Explosion Mascara

 
I aprill släpptes denna mascara med sfärisk borste. Den kan ses som ett budgetalternativ till Givenchys mascara phenomen. Först var jag skeptisk till den men nu innan jul slog jag till på den ändå. Jag fyndade ett julkit med denna mascara samt en vanlig kajalpenna för 175kr. Bra pris tycker jag.

Men hur är den sfäriska applikatorn jämfört med en vanlig klassisk mascaraborste? Jo, den är underbar. Jag tycker denna mascara ger det närmaste perfekta fransarna, nästan lite lösögonfransar över resultatet. Mycket längd och separation men ändå en lagom dos volym som går att bygga på genom att applicera ett extra lager mascara. Mina fransar är rätt täta i sig själv så jag behöver ytterst lite volym för att det ska bli snyggt.

Jag använder mascaran på samma sätt som vanligt och den runda borsten gör det enkelt att komma åt alla små fransar. Det tar lite längre tid än vanligt men det är det helt klart värt med tanke på resultatet.

Betyg: 5/5

 


Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Oj det trodde jag inte om den borsten!

Vad kul, kanske något att testa själv. :)

2009-12-31 @ 09:16:21
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Den där mascaran är cool,

Har du nån gång testat en mascara som tydligen ska ha en inbyggd vibrator?

Det ska tydligen finnas en sådan,.

2010-02-08 @ 18:34:02
URL: http://madeleineostmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0