LDB Deo Vitalizing Silk



Har nu använt denna deo i cirka en månad och äntligen börjar den ta slut! Jag har tidigare varit mycket nöjd ldb´s deos men Vitalizing Silk var ett riktigt bottennapp. Den håller svetten borta hela dagen men däremot stinker jag en syntetisk blomdoft när jag har den på mig. Denna deoblomdoft konkurerar ut min vanliga parfym totalt vilket en deo, enligt mitt tycke, absolut inte får göra. Tro mig, det finns betydligt bättre saker att lägga 35kr på än denna. Jag lovar. Nä, nu åker den i soptunnan och redan ikväll börjar jag använda RQ´s favoritdeo från Vichy.

Betyg: 0/5

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för den recensionen. Stog faktiskt och tittade på den sist jag köpte deo men tog en annan. Då vet jag att jag inte behöver köpa den nästa gång. ;)

2009-12-01 @ 18:42:02
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tina: Prerfekt;) Den är verkligen inget att ha..

2009-12-12 @ 03:08:49
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0