Diamond -En ny hår & kroppsvårdsserie från NIVEA


För första gången används nu äkta diamanter även till att få håret att glänsa. NIVEAs forskarteam har lyckats att ta fram en helt unik hår- och kroppsserie. Serien heter NIVEA Hair Care Diamond Gloss och NIVEA Bath Care Diamond Touch.

Diamanter har alltid varit de stora celebriteternas älsklingar. Men aldrig tidigare har diamanter används i hår- och kroppsvård, vilket gör NIVEAs nya serie helt unik. NIVEAs forskare har utvecklat en formula med äkta diamanter som ger en ultimat glans och ger en intensiv ljusreflektion.

NIVEA Diamond Gloss ger glamorös glans i håret
För att ge produkterna en äkta, lyxig och glamorös känsla har äkta diamanter används. Formulan med de
äkta diamantpartiklarna ger intensiv glans. Den ger också håret samma gnistrande glans som på en slipad
diamant. Formulan innehåller risgrynsextrakt och extrakt från vit kalla, som stärker håret så att det inte bryts
av eller delar sig.

NIVEA Diamond Touch ger dig en exklusiv upplevelse i duschen
Diamond Touch är en silkeslen, vårdande lyx för huden. Även dessa produkter innehåller stoft från äkta
diamanter som gnistrar och glänser i löddret. Den fuktgivande och vårdande formulan har en uppiggande
doft av vit kalla. Diamond Touch ger dig en lyxig och exklusiv känsla som stannar kvar i huden.




Dessa produkter ska jag nu testa, och jag återkommer med recensioner när jag provat de ett par gånger.

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Det ska bli späänande att prova hårprodukter med diamanter.

2009-02-05 @ 12:52:42
Postat av: Tina

svar: Bra tips, tack! Måste nog skaffa proffshjälp innan jag kliar sönder mig. :0(

2009-02-05 @ 23:21:06
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Anonym



Jag är nog tråkigt, men jag förstår mig inte alls på idén med diamanter i schampoot. Otroligt onödigt att spola bort diamanter kan jag tycka???

2009-02-08 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0