Helgenket från Pret-ty.se


 

 Favoritmärke: Clinique

Favoritprodukt från detta märke:Rengöngarna och ansiktsvattnet. jag har även några favriter blend makeupen. b]

 Favoritprodukt i övrigt: Nagellack

 Märke jag inte förstår mig på: Brun utan skol, jag menar, det finns andra sätt.
Doft just nu: dKNY Midnaigth

På naglarna har jag: fransk manikyr från colorclub'
Ikväll ska jag: Sova lungt och hoppas på att vakna piggg och utvilad.

Det bästa med Pret-ty är: Alla trevliga och glada tjejer som hänger där. Är det något om skönhet man inte vet är det där man får svaret.
/Emelie

Om det är några läsare som undrar hur jag är mer som person skulle jag bli jätteglad om ni antingen kommenterade frågor till mig här eller skickar dem via mail, [email protected] så skulle jag utifrån vad ni vill veta skriva en liten presentation om mig.
Ha en underbar torsdag nu tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0