Underbara Rosenserien!


Idag har jag varit på en helkväll på den lokala hälsokostbutiken med Stina Lindh Jederström från Rosenserien. Hon gick  igenom hela Rosenseriens sortiment vilket var väldigt intressant och givande. Hon berättade vad alla olika produkter är bra för och framförallt, hon berättade exakt vilka produkter som hon tror passar mig, och ni som följer min blogg vet ju att jag gillar Rosenseriens produkter. 

Jag kom inte hem därifrån tomhänt utan alla besökare fick önska sig varsin produkt ur sortimentet, jag önskade mig en solkräm. Sedan kunde jag inte låta bli att handla utan jag köpte med mig ett set med tvål, kroppskräm och proteinshampo i resestorlekar som jag tänkte testa. Och om jag känner att reseförpackningarna räcker tillräckligt länge, så jag känner att jag kan göra en rättvis bedömning, blir det självklart en recension på dem.  Imorgon ska jag försöka hinna gå tillbaka till butiken för att lägga vantarna på en av de sista tvättkrämerna de har kvar eftersom den ska utgå.

Jag tycker personligen att Rosenserien har väldigt bra produkter, jag har själv aldrig blivit missnöjd med något jag provat därifrån. Det bästa med Rosenserien är att deras produkter håller lika hög kvalite genom hela sortimentet. Produkterna är väldigt dryga och de innehåller bara bra och naturliga ingredienser rakt igenom. Jag köper Rosenseriens produkter för att jag vet  vad jag får, en grymt bra produkt helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Är ganska sugen på att testa dom nån gång

2009-03-21 @ 18:58:48
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0