Clinique Juiced Up Colour. Våren 2010


Här har vi Cliniques vårkollektion 2010 som är en kollektion inspirerad av saftiga frukter. Kollektionens fokus ligger på läpparna och i denna kollektion lanserar Clinique en helt ny läpprodukt, Vitamin C Lip Smoothie Antioxidant Lip Colour. Kollektionen består av:

Vitamin C Lip Smoothie Antioxidant Lip Colour

som är fylld med sunda vitaminer och antioxidanter och ger fukt och glans till läpparna. Pris: 200kr Finns i 6 nyanser:
1 Pink Me Up
2 Goodness Grapecious
3 Nude-tritious
4 Mango-thon
5 Berry Boost
6 Peach Power

Fresh Picked Allover Colour Begränsad upplaga. Pris: 325kr

Fresh Picked Eye Shadow Begränsad upplaga. Pris: 230kr

High Impact Curling Mascara Pris: 200kr

Eye Defining Liquid Liner Pris: 155kr

Powder Brush Perfekt att applicera Fresh Picked Allover Colour. Pris: 280kr

Eye shadow Brush Passar bra till att applicera Fresh Picked Eye Shadow. Pris 170kr

Kollektionen släpps den 8/2 2010 i utvalda butiker och varuhus.






Kommentarer
Postat av: Tina

YAAAAY! Jag började nästan gråta (helt ärligt) när jag läste din kommentar hos mig haha. Jag är så lycklig, längtar till Februari. :D

2009-11-20 @ 19:17:15
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0