Stylingshopping på ICA



För någon månad sedan köpte jag Sebastian Portion9 för att skydda håret när jag fönar det. Jag gillar inte riktigt den eftersom det inte "händer" något med håret. Men igår när jag var på ica och handlade inför fredagsmiddagen köpte jag en budgetstylingprodukt som gör jobbet betydligt bättre än portion9. 

Got2b smooth ’n chic smoothing lotion är en underbar lotion som doftar härligt av hallon. Jag har bara hunnit använda den en gång men jag är redan mycket nöjd. Jag fördelade tre-fyra pump i nytvättat, handukstorkat hår före föning. Sedan fönade jag som vanligt och håret blev väldigt mjukt, all frizzighet försvann och jag upplever håret mer rakt så jag inte behöver jobba lika hårt med plattången. Produkten känns vårdande samtidigt som den är en bra stynlingprodukt. Det enda negativa jag kan se är flaskan, men den vägs upp av en underbar produkt.

Jag har inte hunnit testa produkten tillräckligt många gånger för att kunna betygsätta den men jag återkommer.

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha jag som tycker flaskan är jätteläcker! ;)

Låter som en bra produkt.

2009-10-17 @ 12:33:52
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Jennifer Makeup artist

Sv: Nej det har jag tyvärr inte gjort... Men jag har hört att den ska vara jättebra.

2009-10-28 @ 23:42:23
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0