Nivea angel star Hot Crush

 

I vår lanserar nivea serien sommarprodukter Angel Star. Serien är framtagen av tjejer - för tjejer. Serien består av fyra delar; Angel Star Shower Cream, 35 kr, Angel Star Deo, 35 kr som är helt alkoholfri, Angel Star Body Lotion, 60 kr som innehåller ett microfint puder som anpassar sig efter hudens behov, mattar ner fetare partier så som axlar och nacke och ger massor av fukt ill torra partier, och ett rosa Angel Star Lip Care, 30 kr med SPF10. Alla produkter doftar härligt tjejigt av hallon och flaskorna är tjejigt rosa med blommor.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad härligt med sommarprodukter som doftar blommor,Det ska jag köpa!

2010-04-18 @ 21:44:22
Postat av: Madeleine

Jag skulle nog gärna köpa de, om det inte vore så att jag hade andra liknande produkter att jag klarar mig.

Däremot ska jag nog köpa en ny foundation nu till våren.

2010-04-25 @ 07:56:51
URL: http://madeleinessminkblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0