Nivea Double Designer Black Mystic



Min favoritmascara är helt klart Lancome hypnos, men detta är helt klart ett fullgott budgetalternativ. Double Designer är den steg ett har en tät traditionell mascaraborste som ger mig samma dos av volym samtidigt som jag får lite längd och lagom mängd definition som hypnos ger mig. Steg två är en gummiborste som är lätt att kamma igenom fransarna med och den gör mina fransar något svartare. Personligen har jag svårt att förstå varför mascaran ska appliceras i två steg. För mig känns steg två mest som ett extra onödigt moment jag oftast hoppar över. Den är enkel att tvätta bort men det bästa med denna mascara är priset. 159kr kostar den jämfört med hypnos hiskeliga 280kr. Rekomenderas starkt.

Betyg: 4/5 Hade vart en solklar 5a om den enbart applicerades i ett steg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0