Doop The Saviour smoothing cream serum



Mitt hår är lite utav ett projekt för sig. Det är långt och vackert men kräver massor av tid, omsorg och tålamod. Att tvätta mitt hår är något jag drar mig för, men att styla det är betydligt mer tidskrävande än så, innan jag lärde känna Doop The Saivour.

The Saivour är ett väldoftande krämvax som kommer förpackad i en söt rosa burk. Jag brukar ta en liten klick produkt i händerna, fördela det i mitt handdukstort hår, sedan fönar jag håret tort. Det har aldrig varit enklare att styla håret tidigare. Håret blir mjukt, frizzfritt, glansigt och får den perfekta stadgan jag älskar. Mitt hår är numera för långt och tungt för att mina lockar ska synas, men har man ett lockigt hår kan jag tänka mig att The Saviour framhäver dem bra. Vad jag förstår innehåller dock inte produkten något värmeskydd, därför kan det vara bra att ha i det innan föning.

Betyg: Enligt mig är detta den perfekta bad hair day produkten eftersom håret blir perfekt hur jag än gör. Därför blir betyget en solklar 5/5.

Pris: 199kr/100ml

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0