Dior Hydra Life Jelly Sleeping Face Mask


Dior Hydra Life Jelly Sleeping Face Mask
 
I natt sov jag med denna goding och det var helt klart den bästa sängkamrat jag någonsin haft. Fantastiskt. Underbart. Jag applicerade gelen sist i min kvällsrutin, sov med den och när jag vaknade kändes det som att jag hade fått en ny hud. Den liksom strålade och såg hälsosam och frisk ut. Det låter lite för bra för att vara sant. Eller ganska mycket för bra för att vara sant. Men jag ska sova med den ett par nätter till och komma med en lite mer ingående recension. 
 
När jag hade applicerat krämen på huden kände jag verkligen hur den jobbade. Det liksom småpirrade i huden på ett mycket behagligt sätt. Gelen ger också väldigt mycket fukt så huden verkligen känns återfuktad och liksom plumpad på morgonen. Riktigt härligt. Jag hoppas den här känslan håller i sig. Jag provar i natt igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0