Lipliner från NYX

Röt läppsift är något jag verkligen är beroende av. Jag vill ha det varje dag! Och för att kunna bära läppstift och samtidigt kunna äta och dricka behövs det verkligen att man har grundat med en bra läppenna innan stiftet åker på. Mina två favoriter på läppennefronten har länge varit Chanels och Clarins men nu har jag fått ett tips av min 12åriga lillasyster som faktiskt bräcker båda dessa..
 
Nu är det väl 1.5år sedan jag var i New York, men det var iallafall då bad min 12åriga lillasyster mig handla hem produkter från elf och nyx. (Detta var precis innan nyx dök upp på HM och elf dök upp i lykos butiker.)  Och jag kunde inte låta bli att handla några av dessa till mig själv. Jag köpte någon primer som jag tyckte var sådär, en foundation som funkade men den här läppennan jag köpte, den är något ut över det vanliga. Den är grym. På kicks.se kostar den 39kr, jag minns inte vad den kostade i USA. Den levererar verkligen. Den håller färgen hela dagen och går att vässa med hederlig pennvässare, mycket viktigt för att kunna få en riktigt vass spets. Och vass spets är A och O för att kunna måla den perfekta konturen. Förstår ni vad fantastisk den är? Allt detta för 39kr. Den finns i så många nyanser att det är svårt att välja.... Köp! Köp en av varje färg!
 
Nyx slim lip pencil får betyg 5/5
 
 
 
 
NYX PROFESSIONAL MAKEUP Slim Lip Pencil
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0