Lyxbubbelbad

 
Jag har aldrig riktigt förstått storheten med att ta ett långt, avkopplande skumbad tidigare. Bara ligga där i badet länge och njuta av värmen från vattnet och doften från skummet. Gärna med ansiktsmask på och smörja kroppen efteråt med lotion... Men sedan dessa två godingar kom in i mitt liv har jah nästan blivet beroende. Det blir skumbad nästan varje kväll. Det var när jag var på en timmes massage hos Clarins på NK och då använda massören massageolja med just doften "tonic" och jag blev förälskad Och fick upp ögonen för produkten Clarins Tonic bath & shower som fick följa med mig hem. Några veckor senare uppgraderade jag samlingen med Tonic body balm. Det jag älskar med produkterna är doften, den känns lyxig och får verkligen mig att slappna av. Spring till närmsta Clarinsdisk och provsniffa, men jag varnar dig, du kan bli fast. :)
 
225kr kostar bath & shower concentrate på NK. Finns säkert billigare på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0