Estée Lauder Illusionist Intense Maxumum Curling Mascara

image78

Kanske lite väl sent men nu kommer min mascararecension på Estée Lauder Illusionist mascaran som är min nuvarande favorit.

Jag tycker det är väldigt viktigt att mascaran spearerar bra och det gör verkligen Illusionist. Men den utlovade curlingefekten saknar jag. Men om jag böjer fransarna med min franstång före så håller den böjen på plats hela dagen och den sitter verkligen där den ska tills det är dags att ta bort den. Då försvinner den snabbt och enkelt. Jag tycker Illusionist är en riktigt bra vardagsmascara men om jag lägger ett lager av Estée Lauder Lash Primer Plus före mascaran tycker jag att jag får lagomt mycket volym och längd för en festmakeup. 

Betyg: 4.5 (Det kan ju finnas någon bättre?)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej,

Vet du var jag kan köpa en ny sån här mascara?

Min börjar ta slut och det är helt klart den bästa mascaran just nu! ....men jag hittar den ingenstans!!

2009-04-29 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0