Isadora Brilliant lip shine 83 chic shine

Isadora Brilliant Lip Shine



Förra lördagen köpte jag handväskvänliga Isadora Brilliant lip shine i en snygg diskret nude-färg som heter 83 chic shine. Hur chic den färgen är vet jag inte men den ser väldigt naturlig ut på läpparna och innehåller tillräckligt små glitterkorn för att det ska kännas naturligt att kalla det shimmer. På läpparna känns den mjuk och behaglig. Ingen klister-känsla alá juicy-tube här inte ;) Jag upplever inte att den tillför fukt till läpparna men samtidigt känns det inte som att den torkar ut dem heller. Den luktar ganska diskret, lite fruktigt och gott men exakt vad den luktar har jag svårt att sätta fingret på.

Betyg: 3, riktigt bra läppglans men den gör inget spektakulärt precis.

Pris: För ynka 29kr blev den min och jag tycker den är värd vart enda öre.


Kommentarer
Postat av: CrazyNails

För 29kr så gör det inget om det inte är ett super gloss:)

2008-08-30 @ 21:40:16
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0