Saker jag inte kan vara utan såhär på sommaren.



DiorAddict sheer lipcolor är ett perfekt sommarläppstift, ger lagomt med färg och de sitter i timmar. Min favoritfärg är 280 shiniest fizz.

Diorshow blackout mascara blev inte min favorit direkt när jag köpte den men nu till sommaren tycker jag den är perfekt de dagar mascara är det enda smink jag har runt ögonen, och då vill jag verkligen ha det black.

HydrAction Deep Hydraction skin tint som är en tonad dagcreme som SPF 20, och den verkar jämnar ut huden väldigt bra. Testar denna produkt just nu och den verkar väldigt lovande. Recension kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Diors Maskaror är riktigt härliga =)

2008-07-26 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0