Nu är jag Taggad :)

Underbara Therése taggade mig nyss och jag antar utmaningen.

The Rules

Post rules at the beginning of the post.
Answer all the questions.
Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

What were you doing ten years ago?
För tio år sedan var jag 9år. Jag gick i skolan och jag hade mest smink i hela klassen... Minns att jag hade min samling i en skokartong som jag har någonstans på vinden om jag minns rätt...

What are five things on your to-do list today?

1. Träffa en kompis
2. Städa trapphuset (men en granne bytte tid med mig så jag får göra det nästa vecka)
3. Prata telefon
4. Äta lunch med en gammal vän
5. Kanske ringa ännu ett samtal?

Places you've lived?
Bollnäs och Gävle där jag bor nu.
What are 5 things you would do if you were a billionaire?
1. Gå en make up utbildning & bli hudterapeut.
2. Köpa hus och inreda det precis som jag vill.
3. Göra ett eget hudvårdsmärke med sjukt bra produkter som alla kommer älska.
4. Göra en stor walk-in closet med massa fina kläder och en stor sminkhörna där jag får plats med alla mina skönhetsprylar.
5. Gifta mig.

People you want to know more about?
Jag taggar annnelicious...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0