Nyinköpt: Clarins Hydra-Matte Lotion



Idag var jag in en sväng på Nian Kosmetik i Gävle. Där köpte jag en Hydra-Matte Lotion. Med den fick jag en nessesär & sminkväska. Nessesären innehöll förutom lotionen ett prov på pure and radiant mask, pore minimizing seum och ett engångsprov på instant smooth perfecting toutch. Fick även en GWP nessesär som innehöll minisar av Moisture-rich body lotion, one step gentle exfoliating cleanser, Thirst Quenching Hydra-Care Mask,  Energizing morning cream och en liten burk Instant Smooth perfecting touch. Jag är supernöjd!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Mums, älskar Clarins! Vilka fynd du gjorde!

2008-06-12 @ 15:53:23
Postat av: Emelie

Jag gillar det jag provat från Clarins jag med!

2008-06-14 @ 21:59:10
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej!

Har du hunnit testat instant smooth... än?

Lite sugen på att köpa den och undrar hur den funkar på blandhy, blir lätt blank i t-zonen.

Hur är krämen hydra-matte?

Ha en trevlig kväll =)

2008-07-13 @ 19:53:06
URL: http://bitchtalk.blogg.se/
Postat av: Emelie

Josephine: Jag har inte hunnit testa instant smooth ännu, jag använder beauty flash balm som primer så det har inte blivit av ännu.

hydra-matte daylotion som jag använder daglige tänkte jag lägga upp en recension av snart men jag kan säga att jag har väldigt posetiva erfarenheter av den...

Ha en bra kväll du med!

2008-07-13 @ 20:59:31
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0