5 favoriter!

image65

Det här är utan tvekan mina 5 favoriter just nu. Det kanske märks att jag just nu snöat in mig på Clinique? :)

Redness Solutions Daily Protective Base SPF 15 från Clinique är en gröntonad primer som jämnar ut min hy på ett väldigt bra sätt och ger bra fäste till övrigt smink.

Exfoliating Scrub från Clinique är en helt underbar scrub. Den innehåller menthol som känns riktigt skönt på huden. Och det bästa av allt, den är väldigt dryg.

Continuous Coverage från Clinique tillsammans med min vanliga foundation ger mig den perfekta grunden. Täcker mina finnar och spår av dem bättre och snyggare sätt än alla concealers jag provat!

Rinse-Off Foaming Cleanser från Clinique är den bästa makeuprengöringen jag provat som skummar skönt när den kommer i kontakt med vatten, precis som jag vill ha det. Huden känns ren och fräch efter användning och med tanke på den lilla ärta som behövs för att tvätta ett helt ansikte kommer jag få jobba hårt med att göra slut på min tub. 

ILLUSIONIST Intense Maximum Curling Mascara från Estée Lauder är den bästa mascara jag provat. Mina ögonfransar har en egen vilja med Illusionist fixar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0