Å mjuka peelingservetter

Igår var jag bara tvungen att köpa en förpackning av Åhlens mjuka peelingservetter för jag har gått och funderat på att testa dom så länge nu. Det verkar ju vara en smart produkt att ta med sig på resan!


Servettförpackningen innehåller våtservetter med peelingkorn på. Dessa ska man då tvätta ansiktet med i cirkelrörelser. På baksidan av förpackningen står det även att de ska ha en mjukgörande effekt men det upplevde inte jag. Jag tycker det är lagomt mycket "riv" i servetterna och dom lämnar huden mjuk och väl rengjord. Jag tycker dessa är värda att provas för det är väldigt praktiskt att ta med och resultatet tycker jag är helt okej. Förpackningen känns ganska tråkig och jag tycker servetterna känns ganska billiga ändå men vad kan man kräva av en förpackning peelingservetter för 45kr? Har du provat dessa?

image54

image55
Det är inte så lätt att ta kort på en servett men jag gjorde mitt bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Viss är dessa Peeling servetter bra!! Jag tycker du gjorde ett lika bra köp som jag själv där! Ha en trevlig torsdags kväll.
TAck för bra blogg.

2008-03-20 @ 21:00:38
Postat av: Stina

Tja gillar din blogg hur mkt som hellst.
Det är lite kul att läsa om dina "ha begär" när du måsta köpa något näe du grym cool altså!!
HA de gött.

2008-03-20 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0