Dagens shopping

image96

Idag var jag på stan och shoppade lite nytt smink. Det blev tre stycken ögonskuggor från Estée Lauder. Jag fastnade för alla tre så jag kunde inte låta bli. Fick även med lite prover på kanebos hudvård. Jag har letat Cliniques Brush-on Cream eye liner länge men inte hittat den. Den är ju med i Cliniques sommarlook men då är den brun. Idag på Kicks hittade jag av en slump en och jag är så lycklig! Jag köpte även Cliniques löspuder. Men när jag kom hem upptäckte jag att skyddsfilmen var borta så hela pappförpackningen var full med puder. Det känns så tråkigt. Men jag fick iallafall en Clinique GWP som innehöll miniförpackningar av Turnaround concentrate, Repairwear lift night, rinse-off foaming cleanser, Dramatically Different moisturizing lotion, Clarifying lotion 2, High impact mascara och ett Long last lipstick i färgen blushing nude.

Kommentarer
Postat av: Eva

Gå tillbaka och klaga på att skyddsfilmen var borta på cliniques löspuder.Det skulle iallafall jag göra

2008-05-03 @ 19:51:49
Postat av: Emelie

Men mamma! Tror du jag får byta då?

2008-05-03 @ 19:55:33
URL: http://emlanemelie.blogg.se
Postat av: Ems

gå och klaga, det hade defintivt jag gjort.

2008-05-06 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0