Nuxe, I´m in love!

image98


I fredags köpte jag Nuxe teint prodigieux som är en tonad moisture gel i nyans 02 peaux mates för den verade bra. Och det är den verkligen!
Gelen innehåller shimmerkorn i rätt storlek som får huden att se jämnare ut. Annars tycker jag shimmer brukar vara stora glitterkorn som bara ser onaturligt ut men inte i det här fallet. Färgen är naturlig och blir precis lagom i ansiktet även fast jag är väldigt ljus. Doften är underbar. Den luktar precis som Nuxes guldolja.
Min hy är ganska ojämn hy med mycket acneärr jag tycker det syns mycket mindre. Denna produkt kommer ersätta min foundation i sommar! Förstår ni hur bra den är? Jag har inte gått ut genom dörren utan foundation på år..

Pris: 215kr

Betyg: 5/5 Jag har aldrig provat en tonad dagcreme som är i klass med denna!


Kommentarer
Postat av: Sublim

Den där dagkrämen låter suverän! Du kan inte lägga upp före-och efterbild?:)

2008-05-04 @ 16:28:40
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: sminkjante

Låter som en kanonprodukt. Ska ta och kolla in den. Jag håller med Sublim, gärna en före- och efterbild.

2008-05-04 @ 18:10:02
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Erika

Hej! Låter verkligen jätte bra.. Men tror du det funkar för riktiga blekfisar också? För den verkar inte finnas i så många färger..

2008-05-05 @ 06:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0