IsaDora MineralMakeup


Bilden blev riktigt dålig, men kanske bättre än ingenting?


Igår köpte jag lite Mineralmakeup från IsaDora. Det blev en mineralfoundation, en mineralfoundationborste, ett rouge i färgen caramel crisp och borste till rouget. Är det någon som testat Isadoras mineralmakeup?

Jag köpte även två röda läppennor, en från Max factor och en från Isadora. Ska testa läppenorna tillsammans med mitt röda läppstift från Bare Minerals och även med Cliniquestiftet som var med senaste GWPn från åhlens. Den färgen är riktigt höstfin och heter paprika.

Kommentarer
Postat av: Tina

Japp, jag har både foundation och rouget och båda borstarna. Borsten är helt okej men i.d.'s är bättre. Rouget gillar jag skarpt, sitter superbra och är helt otroligt drygt.

Hoppas du gillar dom! :0)

2008-11-09 @ 21:25:28
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Japp, har testat foundation, rouge, concealer, kompaktpuder, kabukiborste, concealerborste och rougeborsten :) Körde länge med Isadoras foundation men nu har det blivit att jag gått över till Id. Tycker foundationen är bra, kanske inte någon produkt för dom som söker mycket täckning men annars. Rouget är jättefint och drygt! Concealern tyckte jag var sådär, fanns ingen som var särskilt rätt i färgton och den gjorde eg inte så mycket för att täcka. Kompaktpudret var bra men också svårt att hitta en bra nyans, blev en ganska pudrig yta, svårt att få det att inte synas när man la på.



Kabukiborsten är bra, lite hårdare än Id's och det är väl det många inte gillar tror jag, annars så får man ett bra resultat av den. Rougeborsten tycker jag är kanon, använder den fortfarande till alla mina mineralrouger. Concealerborsten är inte dum den heller. Något jag är nyfiken på är ögonskuggorna, inte testat dom än.



Man får ha i åtanke att det var ett tag sedan jag testade concealern och pudret, det var precis när dom kom så det kan ju ha blivit förbättringar under den tiden.



Sammanfattningsvis tycker jag det är bra produkter till vettiga priser :)

2008-11-10 @ 14:18:36
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag har det foundationet och är väldigt förtjust, är det andra värt att satsa på också?

2008-12-19 @ 22:56:02
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0