Nya favoriter på listan

Nu när jag börjat plugga igen har jag kommit på mig själv att börja använda blilligare budgetprodukter. Det känns inte så lockande att spraya på sig en svindyr parfym när jag bara ska till skolan och räkna matte. Såhär ser min vardagsrutin ut numera:

Rengöring: Lancôme Clarte MOUSSE Foaming Cleanser
Makeup remover: Make up store eye foam remover
Skrubb: Clinique 7 day scrub      
Mask: Apivitas ansiktsmasker eller rosernseriens lermask
Dagkräm: Clarins Hydra-matte lotion

Ansiktsolja: Rosenseriens morotsolja
Färgad dagkräm: Aco tonad dagcreme
Concealer: Make up store caver all mix
Mascara: Clinique high impact
Läppbalsam: Clarins colour quench lip balm
Läppglans: Isadoras brilliant lip shine

Duschkräm: Lidels som doftar citronfromage
Shampo: L'Oréal Elvital Color Vive shampo
Balsam: L'Oréal Elvital Color Vive balsan
Nagellack: Lumene
Baslack: isadora
Topplack: Seche vite
Vårdande nagelprodukt: Oliva by ccs nagelolja
Doft dag: Oftast ingen parfym eftersom det finns allergiker i klassen.
Doft kväll: Hilary duff with love'
Ska försöka få upp lite recensioner på dessa produkter.


Kommentarer
Postat av: badis

Jag snor din lista och gör en egen version, hoppas det är oki;)



Lidls citrongunk är ljuvt!

2008-09-18 @ 10:03:37
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Emelie

Badis: Det låter bra det!

2008-09-18 @ 16:35:27
URL: http://emlanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0